290612.

Sitter på jobbet, i denna fina sommarvärmen, och ska jobba i 13 timmar. Så jag kör ett underbart pass på 8-21. Så hej, 13 timmar.
Men jag behöver fan göra allt för att få in en jäkligt bra lön i juli. (Får ju som sagt lön samma månad.) Så nu jävlar ! :) haha !

Sen ska jag även spara pengar så jag kan dra på semester med Sanni. :D <3

Jag och Fredrik pratade även om att vi skulle försöka spara in en jävla slant så att vi kan dra utomlands hela nästa vinter nästa år.
Åh, det skulle vara så skönt, att för en gångs skull slippa kylan här i Sverige och bara ha massa värme omkring sig ! :)
Totally awesome ! :D

Och imorgon ska jag ta och köra mitt första "riktiga" pass på Moda också. Ska bli skönt.
Längtar faktiskt lite tills vecka 28, då jag kommer vara där på heltid. Känns underbart. :)

Så inväntar jag mitt "hjälp-på-vägen-bantningsmedel". Så att jag kan komma någon vart. Känner att jag behöver ha en hjälp på traven, är lite trögstartad känner jag. Tyvärr.
Men sen så, då jävlar ! :)
Kommer nog bli bra !

Men nu ska jag ta och kika runt lite, och hitta ett bra tidsfördriv så att tiden kan gå snabbt tills ikväll, så att jag kan få gå hem och sova. & kolla på lite arkiv x. Som jag snart har sett klart på. Det kommer kännas tomt. Får kirra en ny serie sen. :)

xoxo !

Over & out !

image description
Jag älskar dig,
mer än du någonsin
kommer att
förstå !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0