190312.

Godmorgon ! Eller ja, godeftermiddag !
Sitter på jobbet, har jobbat en halvtimme. Kör 14-22. :)

Uh, jag var så trött när jag vaknade. Shit alltså. Men jag kom upp iaf, men Fredrik var väldigt seg. Haha.
Känner mig fortfarande lite seg, men ja, jag överlever. :)

Jobbar 6 dagar denna veckan. Och likaså nästa vecka. Kommer iofs göra det fram tills lönen kommer i april. Förutom en vecka då jag jobbar 7 dagar i sträck plus 6 kommande dagar. Så hej 13 dagars arbete. :) Hua ! Men ja, det är värt pengarna. :)
Måste ju jobba som satan nu, då jag ska hitta en asbra present till min lillasyster då hon tar sutdenten i juni. Gud, tiden går ju så himla snabbt.
Och min andra lillasyster tar studenten nästa år. & så kommer min lillebror och gör det om 4 år.
Gosh !
Nästan så att jag inte vet vad jag ska ta mig till !

Sen ska jag på intervju på onsdag på UPS. Gud, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Är redan så excited !
Man ska ju vara proper, så med det betyder det att jag få ta ut mina piercingar. :( Men jag överlever.
Klarade jag mig på Dagnys, så klarar jag nog mig där borta. :)

Kors i taket.
Jag har väntat så länge på att få komma på intervjun där att jag inte vet vad jag ska mig till nu. Men det ordnar sig. :)
Kanske jag kan ha lite tur nu med att kunna spara pengar också. Så att jag äntligen kan komma någonvart i mitt liv.
Kors i taket alltså.
Men nu ska jag ta tag i mitt liv, från och med nu !
Börja spara pengar på riktigt, sluta köpa massa skit under en lååång period så att jag kan spara pengar, köpa nyttig mat, börja träna.
Ja, nu jävlar.

Jag vet att jag har sagt detta under en lång lång tid. Att jag ska ta tag i mitt liv.
Men nu så, nu har jag bestämt mig.

Men nu ska jag ta och läsa lite bloggar, och se om jag hittar något recept !

Ska ta receptet som jag & Fredrik gjorde igår på Cowboysoppa. Mums ! Så att ni kan se det också ! :)
Kommer upp lite senare !

xoxo !

Over & out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0