090813.

Godkväll !
Sitter på jobbet, kör 18-08.30.
Är lite lätt seg sådär nu.
Så håller på och pendlar mellan musik via Spotify och filmstreaming :) Och samtal då förstår, hehe.
 
Har fått ett jobb i Rio nu också, som receptionist på ett hotell i Copacabana. :) Så lyfter med planet till Rio de Janeiro 20 september.
Så nu är det inte långt kvar, och jag är jätteexcalterad över detta.
Att äntligen få lämna Sverige över vintern, (som jag ogillar ganska skarpt), och få göra något helt nytt och få en resa på köpet. :)
Och så kommer jag åka ner med en kompis, Michelle. Detta kommer nog vara det allra bästa valet jag gjort i hela mitt liv faktiskt.
 
Övertaggad till 1000%, om inte ännu mera.
Snacka om att jag inte kommer att kunna sova något alls när det börjar närma sig. Får se till att jobba aplånga pass så mina hjärna blir helt utmattad och jag somnar på en gång och inte tänker för mycket, hehe.
 
Men ja, det är väl det jag hade att skriva av mig för denna gången, kan jag väl tro.
 
Får jag alldeles för tråkigt inatt och ingenting räddar mig så kommer jag in igen och drar ut ett inlägg igen, hehe.
 
Ha det bra !
 
xoxo !
 
Over & out !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0