130815.

Hej!
Sitter på jobbet. Började 23.00 igårkväll och slutar nu vid 13.00 idag. Känner mig helt färdig. Så himla trött.
Och jag som ska göra grejer idag, hur ska det gå till ?
Haha.
Ja, jag har ju bara mig själv att skylla när jag kör monsterpass såhär. Herrejistanes.
Men ja, är ju ledig hela dagen sen så det ska bli skönt. :) Stora frågan är ju om jag ska sova när jag kommer hem, eller bara lägga mig och kolla på film?
Hjärnan är helt fucked, haha.
 
Men jag ska iaf åka hem till Fernie ikväll och gosa ner mig, och somna där. :) Alltid lika gosigt att somna där.
 
Hepp!
 
Nu ska jag fortsätta ta samtal som jag gjort under detta inlägget, och försöka mig på att bli lite pigg :)
 
Over & out !
 
Xoxo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0