280813.

Godmorgon!
Sitter på jobbet, jobbar 06.30-17. Lite segt sådär, men vad gör man. :)
 
Allt detta med Rio har jag nu avblåst. Det blev alldeles för struligt med allting, vilket är väldigt tråkigt dock, men ja, it was'nt meant to be right now.
 
Jag är en sådan person att när jag ser fram emot någonting, så ser jag fram emot det alldeles för mycket, och så blir det pannkaka av allting.
Borde lära mig at lugna med. Hold my horses., liksom.
 
Så jag får jobba på nummerupplysningen lite till.
Och så ska jag även på intervju på måndag på Upper Crust. Känns helt okej. :) Rätt så taggad inför det.
 
Och idag ska jag träffa en kompis jag inte träffat på aslänge, och sen ska jag hem och gosa ner mig framför en film och sova, för ska jobba tidigt imorgon igen.
 
Tatuerade mig igår också. Fortsatte på min halfsleeve på vänsterarmen. Gjorde Batmanloggan, Sugarskull Hello Kitty och en oldschool ros, och även lite dimma bland fåglarna som flyger mot loggan :)
Är jävligt nöjd.
Ska dit snart igen och fortsätta på andra armen så fort denna läkt lite. Är sjukt taggad. Plus att vi ska göra en coverup på mitt namn som jag har på ryggen. Håller fortfarande på att bolla idéer om vad vi ska göra. Så, ja, vi får se helt enkelt.
 
Nu när Rio är inställt, så har jag fått en förfrågan om att följa med på semester i tre veckor i Karibien. :D Fett najs! Dock så behövs ju pengarna, men detta kan jag betala så fort jag får tillbaka pengarna för Rioresan. Så det är rätt fett =)
Så det är jag också väldigt taggad inför. :D
 
Ha det !
 
Over & out !
 
Xoxo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0