070613.

Hej !
Då sitter vi på jobbet, ska jobba 16-08, 1,5 timme kortare än vanligt, men det är dock för att jag ska jobba 20-08 imorgon.
Så lite taggad är jag.
 
Sen ska jag gadda mig på söndag hos William Roos på Downtown Tattoo i Södertälje, och sen på måndag ska jag gadda mig på Mr. G i Norrtälje. :)
Jag är så taggad inför det va så det finns inte. Speciellt på måndag, då jag ÄNTLIGEN ska göra min chestpiece som jag har velat göra hur länge som helst, men inte vetat vad jag ska göra, då den ändå ska sitta där resten av livet liksom. Och för några veckor sen bestämde jag mig för en text som jag vill ha där. Så det kommer bli najs ! Bild kommer upp sen på måndag efteråt och sen när det läkt. :) Den kommer bli fet !
 
Och nu har jag och Fredrik gjort slut. För några veckor sen. Men klippte bandet helt nu i veckan.
Det var nog egentligen bäst såhär, faktiskt.
Det är så mycket som spelat in, och sen har vi båda kommit framt ill att det inte går att rädda heller. Och det funkar inte heller med att bara en av oss försöker heller, så då är det dags att klippa det helt och gå vidare.
 
Sen pratade jag med min lillasyster idag och så kanske jag ska dra till henne i Oslo och fixa jobb och boende MEN att ändå ha kvar min lägenhet i Stockholm som en säkerhetslina om det inte skulle funka där. Vilket jag egentligen tror. Och sen har jag ju alltid velat testa på att bo där. Jag gillar Norge, Oslo, människorna, språket och allt som har med Norge att göra. (Sen har jag ju ioförsig bara varit i Oslo, så jag får väl jobba på och sedan resa runt och se vad som händer, och göra lite upptäcktsfärd liksom.) :)
 
Nu ska jag ta och kirra lite kaffe och sedan fortsätta jobba på :)
 
Xoxo !
Over & out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0