100613.

Godmorgon!
Då siter man redan på jobbet, kör 07-15. :)
Gaddade mig hos William Roos på Downtown Tattoo i Södertälje igår. :) Och jag är mer än nöjd med den.
Vi spekulerade lite om vart vi skulle sätta den, och tillslut blev det på vänster underarm tillsammans emd texten och fåglarna jag har där. Och jag älskar den. Oldschool stuk är det på den och  den är jävligt vacker. :)
Tyvärr har jag ingen bild att lägga upp här, men den finns på Instagram; iteodorson
Bara att börja följa. Där kommer alla bilder upp istället för här. :)
 
Och nu i veckan så ska F hämta sina saker också. Så att jag kan få börja om på ny kula och börja tänka på annat utan att jag bara ska påminnas av hans grejer där.
Känner mig starkare nu.
Visst, livet går vidare.
Och nu kanske ni tänker att jag har kommit över honom ganska snabbt. Men jag är en sådan person som vill ha saker och ting överstökat så snabbt som möjligt.
Plus att jag inte riktigt har "kommit över honom känslomässigt", men jag är inte kär i han.
Men som sagt så vill jag ha saker och ting överstökat så snabbt som möjligt så att jag kan lägga det bakom mig liksom. För att jag inte orkar med att vara en liphöna alltför länge heller.
 
Men ja, nu är det som det är och jag försöker bli ännu starkare än vad jag är.
 
Dags att fortsätta jobba så jag kan bli klar med detta inlägget också!
 
Vi hörs !
 
Xoxo!
 
Over & out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0