130301.

 Hej !
Idag är det 1 mars. Tiden går ruskigt fort nu. Eller ja, det har den ju gjort hela tiden de senaste 22 åren jag levt, höhö.
 
Det känns lite smått ensamt nu. Dock har det gjort det i en vecka. Snart kommer du förhoppningsvis hem. Och då ska jag ta emot dig med öppna armar, krama om dig och aldrig släppa dig igen.
Det är ett av de största misstagen jag gjort.
Sen finns det massa stora misstag som har hänt och gjorts. Och det ångrar jag, så himla mycket.
Allt jag vill ha, det är du. Men man inser inte vad man har eller haft förrän det är borta.
Jag vill inte att du ska försvinna. Jag vill att du ska vara med mig för alltid.
Jag ska och vill ändra på mina brister. Förhoppningsvis kan jag slopa dom käpprätt åt helvete.
I will do anything for you.
 
Jag vill att allting ska bli som förut. När allting var bra. Och jag inte förstörde allt.
Jag vill att vårat förhållande ska fungera. För du är THE ONE for me.
Vi har en historia, och en ännu längre historia ska skrivas om och för oss.
We are ment to be together.
 
I just want everything to work, and i'll make it work, with you and your help.
We'll make it togheter.
 
It's all about us.
Jag älskar dig !
More than anything in the world.
 
Please, come home ?
 
Xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0