20130529.

Godmorgon.
Sitter på jobbet, skulle jobbat 06-14, men så behövde de hjälp i eftermiddag och kväll, så kör 06-19. Tänkte att lite cashflow skadar väl inte när man för en gångs skull ska ha lite semsterdagar i sommar. :) Har ju alltid jobbat alla somrar hela tiden, så tänkte att jag faktiskt ska unna mig lite semester nu.
 
Idag händer dert inte så mycket, ska ju bara jobba, och sen ska jag ringa min väninna Tea, som jag ska bo hos i Göteborg nu under West Pride. :D Kommer bli fett awesome. Har inte varit på West Pride nu på två år, så det är dags att fara dit nu tycker jag. :)
Så detta ser jag fram emot !
 
Så imorgon bär det av till Göteborg. Dock suger det att SJ har så hiskelit dyra biljettpriser. Förstår inte varför de ska ha så dyra priser då de vill att man ska åka mer kollektiv trafik och värna mer om miljön etc etc.
Helt befängt,
 
Jaja, det är väl så det är med detta Sverigre.
 
Men nu ska jag fortsätta jobba här :)
 
xoxo !

/Boo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0