130913.

Godkväll!
 
Här sitter jag nu, mitt sista fasta arbetspass på 118800, och kör det sköna 16.00-09.00.
Så imorgon är jag officiellt "fri" från detta jobbet, och kan satsa helhjärtat på Upper Crust på Centralstaionen här i Stockholm.
 
Visst kommer jag jobba extra på 118800 när jag väl kan och är ledig, så kan man fortsätta att lägga in pengar på bufferten. Det sitter ju aldrig fel. :)
 
Känns lite konstigt att sitta här och säga att jag ska jobba mitt sista pass här, fast det gör jag ju inte. Bara det sista fasta, så att säga. 
 
& jag trivs underbart bra på Upper Crust också. Jättetrevliga människor, roliga, pratglada ochsåvidare.
Jag kommer trivas hur bra som helst där. Och jag vet det, för att jag redan har börjat känna det. :)
Det kommer gå hur bra som helst.
 
Så får jag ju jobba med det jag älskar och har passion för, nämligen service.

Det går bra nu !
 
Over & out !
 
xoxo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0