#260215

Halloj!
Nu var det alldeles för längesen som jag skrev ett inlägg. Minns inte ens när det var, säkert iaf 2 år sedan. Omg.

Men iaf, allting rullar på som vanligt. Bor fortfarande kvar här i Flemingsberg som jag la upp bilder på för längesen, hehe.
Men håller nu på och letar efter nytt. Gick med i Lägenhetsbyte.se för att se om jag kan hitta någonting där.

Har för övrigt hittat massa lägenheter som jag gärna skulle vilja flytta till, så jag håller tummarna på att någon annan vill ha min lägenhet. :)

Slutade även jobba på Upper Crust i september förra året. Och började jobba på en japansk och asiatiskinspirerad restaurang, Ichaicha, som både ligger i Mood gallerian och i Kista gallerian.
& nu i ferbruari för ca 2 veckor sen så blev jag Restaurangchef över restaurangen i Mood. :D
Så jävla najs. :D
Äntligen har jag kommit någonstans med mitt liv, hehe.

Livet rullar på iaf :)

Så nu tänkte jag ta mig en powernap såhär på min lediga dag för att sedan åka till stan för att möta upp Fanny och Natalie. Blir lite sushitime med gärisarna liksom, hehe. :D

See ya !

Pussokram !

xoxo.

BIlden är förövrigt min och Fernando's Pride 2014 bild med min kompis son Samúel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0